Snídaně pro dobrý den

Co si vybrat na začátek dne, to už záleží na chuti a životním stylu každého z nás. Mnoho lidí snídani vynechá, a to vÄ›tÅ¡inou z nedostatku času. Vstát, zvládnout ranní hygienu, pÅ™ipravit se a rychle do Å¡koly nebo do zamÄ›stnání. PÅ™itom je to skvÄ›lý start dne a dobrá příležitost, jak dodat tÄ›lu dostatek energie na celé dopoledne a udÄ›lat si den hezčí. PÅ™ichystat si snídani, v klidu a bez stresu se posadit a vychutnat si ráno. ProstÄ› si udÄ›lejte radost! A zde najdete pár tipů, co si dát:

toast
 
1. Slaná snídaně
 Můžete si udÄ›lat vajíčka na různé způsoby – míchaná, vaječnou omeletu se zeleninou, na mÄ›kko, na tvrdo nebo si dát zapečené toasty, ohřát si párky,  namazat si pečivo pomazánkou, sýrem a na to pÅ™idat uzeninu.
   
2. Sladká snídaně
Pokud nespÄ›cháte, můžete si pÅ™ipravit palačinky s marmeládou a Å¡lehačkou, lívance s povidly,
domácí vafle, ale to už jsou opravdu časově náročnější pokrmy. Čas ušetříte, pokud si nakoupíte třeba koláče, koblihy nebo jiné sladké pečivo.

snídaně
 
3. Zdravá snídaně
PÅ™edchozí varianty by se daly považovat za nezdravé. Pokud dodržujete pravidla zdravého životního stylu nebo se snažíte shodit nÄ›jaké to kilo, tak určitÄ› nic nezkazíte, když si dáte bílý jogurt nebo tvaroh s cereáliemi a čerstvým ovocem, ovesnou kaÅ¡i, popřípadÄ› celozrnné pečivo.
Takhle začnete svůj den zdravou a lehkou stravou.
   
3. Nápoje
Další velmi důležitou součástí jsou nápoje. NÄ›kdo se neobejde bez různých druhů kávy, pro jiného je důležitÄ›jší čaj, aÅ¥ už černý, ovocný, zelený nebo bylinkový. Dobré je dát si hned po ránu skleničku vody, tÄ›lo je totiž po spánku, kdy nepÅ™ijímalo tekutiny mírnÄ› dehydratované a k doplnÄ›ní tekutin je čistá voda to nejlepší. Vhodné jsou také ovocné a zeleninové šťávy, nejlépe pÅ™ipravené doma v odÅ¡Å¥avňovači.

jogurt
 
NaÅ™iďte si zítra budík o trochu dřív než jindy a udÄ›lejte si alespoň půl hodiny čas, v klidu poseďte a dejte si, na co máte chuÅ¥!

Snídaně pro dobrý den
Ohodnoťte příspěvek
3a-728x90.gif